Robosay Nedir?

Apartman, site, rezidans ve iş merkezi gibi toplu yaşam alanlarını yöneten yöneticiler, profesyonel yönetim şirketleri ve bu alanlarda yaşayan sakinler için geliştirilmiş yeni nesil, akıllı yönetim yazılımıdır. 

RoboSAY yazılım geliştirirken, Birleşmiş Milletler’in Sürdürülebilir Kalkınma İçin Küresel Amaçları’ndan olan Sürdürülebilir Şehirler ve Topluluklar (Madde 11) amacını esas alır. Bu amaç doğrultusunda rahat, huzurlu, güvenli toplu yaşam kültürü oluşturur.

Robosay nedir2 (1)

Hedef Kitlemiz

Site Yöneticileri

Profesyonel Yönetim Şirketleri

Site Apartman Sakinleri

İş Merkezleri

RoboSAY'ın Modülleri

Front Title

This is front side content.

Back Title

This is back side content.

Front Title

This is front side content.

Back Title

This is back side content.

Front Title

This is front side content.

Back Title

This is back side content.

Front Title

This is front side content.

Back Title

This is back side content.

Front Title

This is front side content.

Back Title

This is back side content.

Front Title

This is front side content.

Back Title

This is back side content.

Front Title

This is front side content.

Back Title

This is back side content.

Front Title

This is front side content.

Back Title

This is back side content.

Front Title

This is front side content.

Back Title

This is back side content.

RoboSAY'ın Özellikleri

Mevzuata Tam Uyum

634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanununa tam uyumlu kullanım ve raporlar ile yöneticilerin tercihi.

Mali Dönem Bağımsız Çalışma

Mali Dönem bağımsız çalışma yeteneği ile geçmiş döneme ait bilgilerin ve verilerin anlık raporlanmasına olanak sağlar.

Online Banka Entegrasyonu

Apartman ve sitelerin online banka entegrasyonları sayesinde, yöneticilerin ve yönetim şirketlerinin, sitenin hesabındaki tüm hareketleri anında görüntüleyip, online işlem yapmasına olanak sağlar.

Otomatik Tahakkuk İşlemleri

Düzenli olarak oluşması istenen aidat (gider avansı), demirbaş, ek bütçe vb. tahakkuk işlemleriniz sistem tarafından otomatik oluşturulur.

Otomatik Gider İşlemleri

Apartman ve sitelerin her ay gerçekleşen maaş, elektrik, su, yakıt, asansör, havuz, bakım, temizlik, vb. giderleri için gerçek ya da tahmini tutarlar üzerinden sistemdeki akıllı algoritmalar sayesinde gider faturalarının oluşturulması ile ödeme işlemleri sistem tarafından otomatik olarak gerçekleştirilir.

Online Tahsilat

Apartman ve site sakinleri tarafından banka hesaplarına yapılan ödemeler, sistemdeki akıllı algoritmalar sayesinde daire ve sakin eşleştirmeleri yapılarak, tahsilatları sistem tarafından otomatik gerçekleştirilir.

Kredi Kartı ile Tahsilat

Site sakinleri web ve akıllı telefon uygulamaları ile dairelerine ait olan borçları seçerek, kredi kartı ile kolayca ödeyebilirler.

Online Saha Yönetimi

Toplu yaşam alanlarında planlanan, anlık bildirilen ve iletilen; arıza, bakım, temizlik vb. gibi teknik saha işlemleri web ve akıllı telefon uygulamaları ile online olarak yönetilir.

Online Halkla İlişkiler Yönetimi

Toplu yaşam alanı sakinleri tarafından yönetimlere ve yöneticilere iletilen öneri, şikâyet vb. bildirimler web ve akıllı telefon uygulamaları ile online yönetilir.

İcra Yönetimi

Ödeme yapmayan site sakinlerinin tespiti, ihtarnamelerin ve icra dosyalarının hazırlanması yapılabilir. Tüm icra işlemleri sistem tarafından kayıt altına alınır ve yönetilir.

Tahmini Gerçekleşen Bütçe Yönetimi

Apartman ve sitelerin yıllık ya da dönemsel tahmini bütçeleri ve yönetim planlarında planlanan bütçeleri (belirtilen kriterlere göre Net m2, Brüt m2, Arsa Payı, Eşit, vb.) oluşturulabilir. Planlanan bütçeler ile gerçekleşen giderlerin karşılaştırılması, analiz edilmesi yapılabilir ve bütçe sapmaları rakamsal ve % olarak aylık ve yıllık bazda raporlanabilir.  

Ziyaretçi Yönetimi

Site sakinlerini ziyaret eden misafirlerin bilgileri sistem üzerinden kayıt altına alınarak, ilgili daire ve site sakinine SMS ve E-Posta olarak bilgilendirme yapılabilir.

Demirbaş Yönetimi

Toplu yaşam alanlarında bulunan ve kullanılan asansör, jeneratör, bilgisayar, vb. gibi demirbaşlar kayıt altına alınabilir, garanti süreleri, sözleşmeleri ve bakım süreçleri takip edilerek yönetilebilir.

SMS- E-Posta Yönetimi

SMS ve E-Posta Gönderim Sistemi, yöneticilerin ve yönetim şirketlerinin konut sakinleri ile iletişimini kolaylaştırır. SMS ve E-Posta gönderimleri sistemdeki hazır şablonlar kullanılabileceği gibi yönetici tarafından oluşturulan yeni şablonlarla da toplu bir şekilde yapılabilir. Gönderim sonuçları sistemde analiz edilebilir ve raporlanabilir.

Online Akıllı Telefon Uygulaması

Android ve Apple ekosisteminde bulunan ücretsiz uygulamalar ile site yönetimlerinin ve toplu yaşam alanlarının kurumsal bir yapıda yönetilmesi sağlanır.

Anlık ve Esnek Raporlama

Apartman ve sitelerde kayıt altına alınan gelir ve gider işlemleri anlık ve dönemsel olarak raporlanabilir. Özellikle denetim raporları sistemde yöneticileri ve denetçileri yönlendirici olarak dikkat çekmektedir.

Kullanıcı Detay Yetkilendirme

Sistemi kullanan her kullanıcı için tüm işlemler, fonksiyonlar ve raporlar üzerinde detaylı yetkilendirme yapılabilir.

Profesyonel Yönetim Şirket Modülü

Profesyonel yönetim şirketleri yönetimini yaptıkları apartman ve siteleri bu modül ile tek ekran üzerinden yönetebilir.

Kullanıcı Dostu

Kullanıcı dostu, sade ve yönlendirici tasarımıyla, sistemi kullanmak ve yönetmek oldukça kolaydır.

Uzman, Yetkili, Canlı Destek Ekibi

Sektöre hâkim yetkili ve uzman destek ekiplerimizden 7 /12 destek ve eğitim alabilirsiniz.

İletişime Geç